Doğumdan 10 gün sonra sırt ağrısıyla acillik olmuştum. Bir kaç gün öncede yine aynı şekilde oldu. Sırtımda öyle bir ağrı vardıki ağrı sırtıma çabuk girip çıkıyor. İki küreğimin arasına bıçak saplanıyor gibi ağrıyordu nefes alamayacak hale gelmiştim. Ağrı sırtımda gezip kalçama doğru çıkıp gitti. İki büklüm kalıp hareket edememiştim. Kan verdiğimizde enfeksiyonum çok yüksek cıktı. 0-5 arasında olması gereken enfeksiyon bende 33 cıktı. Baya şiddetli. Enfeksiyonu nasıl azaltabilirim? Birde bebeğim emiyor ona geçer mi?