Mkeremm Hanımlar bir bebeğim var ve ikinciye hamileyim mide bulantım ilkindede vardı şimdiki hamileliğimde var bulantı ilacı içiyorum acayip mide ağrısı mide bulantısı var tavsiyeleriniz var mı çok zor oluyor bebeğime bile bakamıyorum
Efemm Mkeremm hayırlı olsun canım allah kolaylık versin ben 9 ay boyunca kustum cig köfte ne alaka ise onu yıyıp rahatlıyordum bi süre leblebi cubuk patates haşlaması böyle gecti ömrüm 🤪 bol su iç kussanda canım kuru kuru cıkarma o daha kötü korkumdan aynı olucam dıye ikinciyi düşünemiyorum
Annebalisi Benimde ikinci hamileliğim öyleydi bulantılardan bişey süremiyodum ağzıma 5.aya kadar devam etti ve 5 kilo verdim🥴 Ben çözüm bulamadım valla ama ilkinde daha hafifti o zaman beyaz leblebi ve çubuk kraker iyi gelirdi. Umarım geçer çabucak.