Kzlar bebeğim 17 aylık artık bırakmak istiyorum çok şükür diş sorunsalı yok 14 tane dişi var 1.2 aydır hiç yemek yemiyor varsa yoksa muz Kraker meyve tarzı şeyler öle abur cubur felan ama artık hiç yemek yemiyor önceleri güzel bizimle sofraya oturur yerdi şimdi iyice üzerime düşleşti varsa yoksa meme meme nasıl bırakacak bilmiyorm