Cennetkokulum26 Arkadaşlar göbeğini eriyebilen var mı ? Sinir bozmaya basladi artık ne yapabilirm nasıl gidecej bu göbek 😫 58 kilo iken şuan 68kiloyum. Eski halime dönmem lazım neler yapabilirim ? Fikirlerinize ihtiyacim var ☺️
akrep07 Bende öyleyim, 67 kilo oldum. Göbeğim kelimenin tam anlamıyla sarktı kaldı. Spor diyorlar ama fırsatım yok ki, zaman olunca da dinlenmek istiyorum sadece. Gün içinde o kadar yoruluyorum kii
Cennetkokulum26 akrep07 ah aynii benim gibi 😞 kıyafet alıyorum yakıştıramıyorum kendime, önceki zayıf hâllerimi çok özlüyorum. Kilo alinca ağrılarım da arttı vermem lazım ama nasıl 😞