Yigitalp02 valla nedeni tamamen genetik. Bu kendim koyduğum bir teşhis değil doktor tarafından konulan teşhis. Kan tahlilikleri her şeyi çok iyi. Düzenli büyümesi de mevcut ama tamamen babasının bebekliginin kopyasını yaşıyor. Resimleri var babasının elleri kolları bacak sürat şekilleri tipi boyu psu yani herşeyiyle tamamen bir kopya. Doktor çok sağlıklı gelişimi çok güzel biraz minyon sadece dedi. Esasında babası 7 8 yaşından sonra da epey boy atmış. Boyu uzar endişem yok. Ama babasının 17 18 yaşları da zayif. Ama fiziği çok güzel babasının. O da onun gibi olacak anladığım kadarıyla. Şuanda benim için sorun yok artık babası gibi diyorum