Merhaba, günde beş kere 15er damla olarak kullandık ama naçizane tavsiyem kullanmamanız olur. O kadar gazlı bir bebeğim vardı ki kullanmadığım damla kalmadı hepsini denedik barsak tembelliğinden başka bi işe yaramadı, damla versemde zor çıkıyodu gazı vermesemde. İttire kaktıra biz çıkarttıyorduk gazını. Bende vermemeye başladım inanın iki günde fark etti. Kendi başına gazını çıkarmayı öğrendi ve eskisi gibi gazdan sancılanmadı. Masajla daha iyi sonuç alabilirsiniz. Allah sıkıntısını gidersin bebeğinizin, sabredin çok zor ama damlalar da pek işe yaramıyor. Büyüdükçe kendi başlarının çaresine bakmayı öğreniyorlar. Şuan bebeğim neredeyse 4 aylık olacak 2,5 aydır damla vermiyorum daha rahatız her anlamda