Bebeğim 12 günlük ve 4-5 gündür kabız😕 ağlayarak küçük bir parça yapıyor sert şekilde sonra masajlarla zeytinyağıyla zar zor yaptırabiliyorum çok ağlayıp zorlanıyor. İlk günler sorunu yoktu ilk günden beri aynı Mamayı kullanıyoruz arada emiyor başına gelen var mı ne yapabilirim çok üzülüyorum böyle olunca🤦🏻♀️