iremalp merhaba, ben 7 günlükken evde sünnetçiye yaptırdım. O kadar kolay olduki sünneti eski usul dikişli oldu. Sadece uyuştururken iğne de ağladı, sonra pansumanla bir haftada geçti bu sürede çişinde falan bir sorun olmadı daha rahat yapmaya başladı. Ne kadar erken o kadar iyi hareketlendikçe ağrısı da bakımıda zor oluyor. Allah damatlığını da göstersin 🌸