Vyildz Merve-miray ben kullanıyorum canım E vitamini, çok güçlü bir antioksidandır. Çocukların bağışıklık sistemini güçlendirerek hastalıklara karşı korur. İdrar yolu enfeksiyonundan korur bunun gibi bir çok faydası var
Cemrex Merve-miray bebegim 9 aylik ben kullanıyorum çorbalarına yada sabah kahvaltisini yulafli vereceksem ona katıyorum. Vitamin mineral bakımından zengin beyin gelişimine katkısı var diye okumuştum. Pankek falan yapıyorsanız ona da koyabilirsiniz.
Halilmerve Mom070 hmm peki ne için kullandınız bir çok faydası varmış ama ben boy uzamasını desteklemek adına kullanıcam 14 aylık bebegim
Mom070 Halilmerve Boy uzaması veya başka bir şey için değil direkt bağışıklığı için kullanmıştım bir süre.
Vyildz Halilmerve boy uzaması için yararlı mı bilmiyorum ama gün boyu enerjik tutar ve zayiflatabilen bir buğday türü yani kilo takintiniz varsa bilginiz olsun zayiflayabilir ama çok fazla faydası olduğu için ben kullanıyorum en çok yoğurtla faydası oluyor çorbalarda ya da köfte yaparken kullanıyorum ben
Aliveannesiiii Vyildz merak ettim acaba bende almıştım ama daha kullanmadım faydalı diye almıştım çiğ mi kullanıyorsunuz yani direk yoğurda veya pişirdiğiniz çorbaya mı atıyorsunuz yoksa çorbayo pişirirken o da mı pişiyor?
Zeyzeybal Bende kullanıyorum çok fazla faydası var. Yağurduna yulafına günde bir defa yarım çay kaşığı koyuyorum fazlası bebeklere zararlı ve kilo kaybı yapıyor. Birde bir şeylerin içine karıştırdığında hemen tüketilmeli nemli ortamda çok çabuk bozuluyormuş.