2prensannesi06 Kızlar bugün tam 33 günlük olduk ama hâlâ kanamam var az az ama çok kötü kokuyor 😑 netten baktım tampon unutulmuş olabilir yazıyor çok korktum başına gelen varmı acaba 🙄 koku normal mi ki Baska şikayetim yok
Vyildz 2prensannesi06 taburcu olurken muayene etmediler mi koku falan varsa tampondur bende de unuttular taburcu olmadan muayene de başka doktor fark etti baya kızmıştı unutan doktora Bır arkadaşımın annesin de de kanama az ve çok yoğun kokudan hastaneye gitti tampon unutulmuş
Prens0205 01_10-2020 loşi akıntısı kanama bittikten sonra olan bir akıntı arkadaşın hala kanaması varmış muhtemelen ya enfeksiyon ya da tampon unutuldu
Prensesannesi21 biregesevdasi ya gazli bez olduğunu biliyorum da icinde kalmış flan dedj ha onu anlayamadim
Mom076 2prensannesi06 bende normal dogum yaptım80 gun kanamam sürdü ama koku felan yoktu bence bır doktorada gıdın
01_10-2020 2prensannesi06 oluyor tabi pis pis yinede sen gitmek istersen doktora git ama gelen koku akıntı loşi internet bak bi araştır şimdilik yasaklar bitince gidersin olmadı doğum sonrası loşi normal akıntıya dönüşüyor artık bende normal doğum yaptım kanamam bitince pis pis kokular akıntım oldu sonrasına normale döndü ve geçti
2prensannesi06 Zelisblt çok az oluyorum zaten canım olmasından sikayetci değilim kokudan rahatsız oluyorum hergün iç çamaşırı değiştiriyorum
Zelisblt 2prensannesi06 yani bnde de koku oluyordu ama norml denilecek gibi. Öyle rahatsız edecek derecede olmadı 🤷♀️
BademsMam 2prensannesi06 başka bir doktora gidin bu işte bir anormallik var. Normalde doğumdan 2 hafta sonra smear testi ve ultrasonla rahimine bakmaları lazım hasar var mı diye
Muze121 2prensannesi06 benim görümce de unutmuşlar içinde çürümüş çok koku olduğundan bildi eliyle yollayıp kendi çıkardı canım baya tampon unutmuşlar dı
2prensannesi06 Muze121 Baska sikayeti varmıydı cnm 😒 kendi nasıl çıkarttı ben dikişlerden korkudan elimi bile süremiyorum
EsraBlkbs 2prensannesi06 ben de korkmuştum öylr bişey oldu diye ama görünmeme sordum koku var abla drdim çok normal içinden bebek çıktı aylarca adet görmedin 40 in çıktığı gün o koku kesilir dedi harbiden öyle oldu. VE ben doğumdan 1 hafta sonra doktoruma gittim muayene etti 45. Günümde gittim yine muayene etti olsa orda olurdu illaki fark ederdi. Yani normalmiş loşi kokusu diyorlar🤗
2prensannesi06 EsraBlkbs ayy içim rahatladı biraz ya 🙄 kafamda kurup duruyordum zaten krem rengi akıntı şekline dönmüş lekem
Beyzazeynep 2prensannesi06 bende de olmustu kizim kakasini yapti saniyordum resmen korkunc bi koku 40 kontrolune gidince doktorum bakti ilac verdi gecti enfeksiyonmus sanirim.
2prensannesi06 Beyzazeynep belki bende de vardır enfeksiyon geçmezse bende giderim kesin canım çok sağol içim rahatladı