busrasariahmet Bebeğim 1 buçuk aylık gaz problemi için önce metsil kullandık ama bir süre sonra fayda etmemeye başladı sonrasında nursery harweys aldım onu kullanmaya başlıcaz acaba ne kadar süreyle kaç defa kaç ölçek vermeliyim ??
Dorukege33 busrasariahmet biz sabah akşam 10 ar damla kullanıyorduk… bitince agulıne gaz şurubuna basladım o daha etkılı oldu bızde ondan devam edıyoruz ama onun yanında bıogaı de kullanıyorux ıkısı bırlıkte
CesurBey busrasariahmet ben günde 4 kez emzirme öncesi 10 damla şeklinde kullandim ama doktorumuz öyle tavsiye etti aşırı gazlı bir bebekti prospektüsüne bakın ya da takipli doktorunuz varsa ona danışın 🌼
eslemsiii busrasariahmet şurupsa bilmiyorum ama ben damlasını kullanmıştım sabah 20 akşam 20 damla vermiştim + 5 damla biogaia ile. Birde aynı damlayı uzun süre kullanmayın vücudu bağışıklık kazanıp etki etmemeye başlarmış
busrasariahmet eslemsiii herkes farklı vermiş kafam karıştı 🤔 acaba ayına göremi ölçü belirleniyor yinede doktora danışmakta fayda var
Kushaniminannesi busrasariahmet ben kızımda günde iki çay kaşığı veriyordum sancısı olduğunda 1 kaşık eğer gün içerisinde yada akşam sancısı çok fazla olursa 2. kaşığı veriyordum ama çok nadir vermişimdir çünkü ilacın fazlasıyla etkisi görülüyor zaten
busrasariahmet Kushaniminannesi bizimkinin çok gazı var. Hiç uyumuyor sürekli ağlıyor ölçüyü doktora danışıpta vermekte fayda var galiba
Goknurkilic Bende damlasını kullanıyorum, sabah öğle akşam 10 damla olarak, emzirme öncesi verip 10 dk sonra emziriyordum ve bacaklarına sürekli masaj yapıyoruz bebeğim 4 bucuk aylık.
busrasariahmet Goknurkilic bende toplamda 20 damla olmak üzere 4 kere 5 saatte bir vermeyi düşünüyorum
Ervairmak Doktor günde 3 öğün 15 damla dedi ama ben günde bir defa 10 damla veriodum çok gazi olduğu günler 2 defa 10 damla veriodum düzenli kullanıldığı müddetçe fayda sağlıo
Reyhanm busrasariahmet günde 1 defa 20 damla şeklinde veriyorum ama reçetesinde 1 ya da 2 20 damla şeklinde yazıyor, çok zorladığı vakitler gün içerisinde 2 defa veriyorum 🤗
CesurBey busrasariahmet diyorum ya çok gazlıydı ve doktorumuz öyle dedi 2 kez 8 damla veriyordum ve hiçbir fayda etmiyordu şu an 4 aylık olmak üzere günde 1 kez veriyorum sancılarımız baya azaldı