Prensesminik42 Kızım 11ay 21günlük. Koltuklardan tuturak. Yürüyor. Koltuk kendi çıkıp iniyor. Tek basına tututup kalkıyor heryere herşeye uzanıp alıyor. tutunmadan henüz yürümüyor yakınmı yürümesi
[silindi] Prensesminik42 oğlumda kızım da 10 aylıkken yürüdüler bakalm ikizlerim kaç aylıkken yürüyecek ☺️ seninkide yakındır canım yürümeye başlar Allah’ın izniyle
uykusuzMoMm [silindi] 8 bucuk aylık oglum bıryerden tutup kalkmaya calısıyor ama bacakları titriyor korkuyor kalkamıyor aglıyor ama koltuga yaslanınca ayakda uzun süre duruyor inş bızımkıde yaşından önce yürür arkadasımın oglu 8 aylıkkrn ayakda duruyordu hayret edıyordm o cocuga yürümüyodu ama desteksiz ayakta durabılıyodu
[silindi] uykusuzMoMm yürür canım Allah’ın izniyle bu kadarını ypiyorsa birde her bebeğin gelisimi farklı geç olsunda güç olmasın inşallah 🤲
nur-nr_123 Prensesminik42 13 canm bizimkide hepsini yapıyordu yaşına geiince 2-3 adım attı aman dedim olmayacak böyle belki yarım saat koridorda elinden tuttum yürüttüm sonra ellerini bıraktım 34- adım attı düştü tekrar tekrar böyle yuruduk oyun oynar gibi o günün sabahında cesaretlenmisti ve yürümeye başladı ❣️
La_Mer Prensesminik42 oğlum 11 ay 3 haftalık ,4 adım desteksiz yürüyor,destekli bize tutanarak odaları geziyor,fakat cesareti birkaç kere düştüğünde kırıldı,yeniden cesaret vermeye çalışıyoruz.
Mom088 Prensesminik42 kızım dediklerinizi 7 aylıkken yapmaya başladı 8 aylıkkende koltuğa çıkıp iniyordu şimdi 10 aylık olacak bikaç güne kendi başına 7 8 adım atıp düşüyor heralde yürür kısa süre içinde . Sizinkide yakındır gibi