Estetisyenim… 4 yıl lise okudum 2 yılda üniversitesini okudum. 12 yaşından beri de çalışıyorum. Bu Eylül gibi insanların hiç bir vasfı olmadan akademi açması çok zoruma gidiyor. Direkt bu meslekten olan insanların akademisi var tercih edecekseniz lütfen onları tercih edin. Zaten eylülün işletmelerin de aşırı şikayet var. Hayırlısı olsun hakkınız da