Ben Almanya da yaşıyorum ve hamilelik öncesinde restoranda çalışıyordum. Haram olmasının yanında domuzları taşıyan kamyonlar falan o kadar iğrenç kokuyor ki anlatamam. O eti yağı falan resmen kuskunç 🤢 bence bu iğrençliğe hiç bulaşmayın. kantaron deneyin bi arkadaşım yanmıştı çenesi boynu göğüsleri falan kantaron hemen toparladı ve iz kalmadı