biregesevdasi Asellinasinen anlatamadım bir türlü işte bende artık vazgeçtim bebeğim 6 aylık oldu zaten
leynanin_pembemantosuu Mervemerve1 ilçenizdeki aile sosyal hizmetlerine başvuruyorsunuz kimliğiniz ve bebeğinizin kimliğiyle
Mervemerve1 Kymkkymk 232 lira emzirme ödeneğiymiş sgknız varsa ve ya eşinizin sgksı varsa alabiliyorsunuz
Mervemerve1 biregesevdasi benim eşim esnaf dükkanımız kapalı uzun süredir o yüzden benim ihtiyacım var :)
Kymkkymk Mervemerve1 bn bunu bilmiyordum cnm SSK lıyız evet ama almadım kızım 2.5 yaşında verirler mi artk
Damlalala Mervemerve1 herkes başvurabiliyor mu? Ben hiç duymamıştım çevremde doğru dürüst evli arkadaşım bile yok 😂 süresi var mı biz 5 aylık olduk ama ?
Mervemerve1 Damlalala 5 sene boyunca süresi varmış sanırım ilk çocuk parasının yukarda bir arkadaş öyle yazmış,her doğuran anne alabiliyor
Mervemerve1 Kymkkymk süresni bilmiyorum ama 170i aradı eşim doğum yapılan hastaneden emzirme raporu alıp tekrar arayın demişler
hunilimomm Mervemerve1 benim eşim halletti 2 sene geçti pek hatırlamıyorum ama doğum belgesini götürmüş bitmiş