9 aylık bebeğim var ve emziriyorum..Ek gıdaya da geçtik Size sorum bende sürekli bı acikkma hissi oluşuyor.. iki üç saate bi acikiyorim acaba emzirdigim için mi boyleyim ? Sağlığımda çok sukur bı sıkıntım yok ama sürekli bı açıkma hissi halsizlik var böyle olan anneler var mı ? Varsa neler yapıyorsunuz soyleyon lutfen.. ve git gide de kilo almaya başladım napicam bilmiyorum..😟