AselinAnnesiiiiii Merhaba bebeğim 20 günlük bugün sağlık ocağında kilo boy kontrolü vardı. Boyu iyi fakat kilo az almış dedi ebe. Doğduğu kilodan 150 200 gr fazlalaşmış. Suanda 3750 olmuş. Sizce nasıl? Ne kadar kilo almalıydı?
xrtalafx AselinAnnesiiiiii Canım önemli olan doğum kilosu ve kilo almış demi aldığı kiloyu boyuna vermiş belliki
Der AselinAnnesiiiiii benim doktorum doğumdan sonra bebekler kilo veriyo endişelenme eğer 20 gün yada 1 ay sonra doğduğu kiloya ulaştıysa sorun yok demektir demişti bide anne sütü sıvı olduğu için çok fazla kilo yapmaz sürekli idrar yoluyla atiyo çünkü endişelenmeyin bazı doktorlar herşeyi sorun haline getiriyo
AselinAnnesiiiiii Der doğduğunda 250 gr vermişti sonra kendi kilosuna geri ulaşmıştı. Şimdi kendi kilosundan 200 gr fazlalaşmış 🙏🏻 Ebede çok az almış deyince canımı sıktı
xrtalafx AselinAnnesiiiiii canınızı sıkmayın genel durumu iyiyse bir sorun yoktur sağlık ocağı ebesi dediyse zaten hiç kanmayın yani presentıl tablosuna göre gelişimi güzelse sorun yoktur siz sık sık emzirin yine yeni doğanlar doğum kilolarını veriyor belkide o etkilemiş üzerine tekrar almıştır