dominantteyze valla tükendim, bu bebekler evlenene kadar atakları bitmeyecek. Ben takip etmeyi bıraktım atak olaylarını, psikolojim bozuldu. Hıysuzlandı mı diyorum ki canı öyle istiyor, gazı oldumu masaj yapıyorum, ağladımı ağlasın açılır diyorum :) yemiyor bazen yemesin diyorum:) aman napiyim bunlara ayak uydurmak çok zor