zlhaa00 Kızlar 1 haftadır pozitifiz eşimle dün ağzımın tadı ve koku kaybım başladı bu kaç gün sürüyor aranzda geciren var mı yediğim hiçbiseyn tadı yok çok kötü bir duygu 😔😔
busrakandazzz zlhaa00 kişiden kişiye değişiyor bence bu. Bende 2 hafta sürdü, eşimde hala koku geri gelmedi. 7 ay oldu atlatalı😞 geçmiş olsun bu arada canım, tez zamanda iyi olursunuz inşallah 🙏🏼
Metinazat zlhaa00 benim 4 gun falan sürmüştü geri gelmesi. Tat da gitmisti koku da. Ama.yavas yavas geldi cok şükür. Bir hafta icinde norma döndüm yani. Cok geçmiş size de
tardis zlhaa00 benim de 3 gün sürdü. Eşimde hiç olmadı. altına yapmış bebeğim bütün evi koku sarmış ben anlamıyorum 🤷
Smnl zlhaa00 3 hafta oldu henüz gelmedi tat koku. Zorluyor ama ne yapalım. Eşim daha agır atlattı benden hastane de falan da kaldı onun 5. Gün tat kokusu gelmişti
Badeask zlhaa00 canım koku testi yap sürekli keskin kokuları sık sık kokla en kısa sürede gelir inş..canını sıkma iyileşmeye bak elbet gelir..
neslihan-87 zlhaa00 Geçmiş olsun..Karantinam biteli 2 gün oluyor 4.günümde tat koku tamamen gitti çok iyi anlıyorum yemek istemiyor insanın canı can sıkıcı bir durum şuan tat hala yok ama keskin kokuları burnumun dibine kadar sokup koklayınca çok az alıyorum kahve gibi mesela