Xxseda Kızlar 1 hafta oldu doğum yapalı mecburi sezeryan oldum..Sol tarafımda kızgın demir sokmuşlar gibi bi sanci var oturamıyorum çok zor yürüyorum nasıl gecer basına gelen var mı?
Mavibattaniye Xxseda icin rahat olsun cok normal bir yil oldu ara ara o agrilar hala oluyor kizgin demir olmasa da bir igneyle batiriyorlar dikis nakis yapiyorlar gibi hahahah gecmis olsun parol ic
SeSa24 Xxseda bende ilk 2-3 gün oldu sorduğumda gaz sıkışması eğer köşelerdeyse ortadaysa dikiş ağrısıdır dediler ama köşelerdeydi ve gerçekten gaz sıkışmasından kaynaklı öyle alev alev hissediyormuşum
Senus96 Xxseda o hepsinde oluyor oyle.. nerden dikis basladisa o oyle aciyor 5-6 gune bisey kalmiyacak.. cok gezmek ve dus al
Ysg0 Xxseda benimde öyleydi 2 ay oldu. Çok keskin bir acısı oluyordu düğüm yeri acır dediler doktoruma sordum başlangıç ve bitiş yerlerine çok sıkı düğümler atıyoruz onların geçmesi biraz uzun sürüyor demişti.