Merhaba benim kızımda 36 haftalik dogdu 22 günlük olduk ama kuvezde kaldigi icin eve geleli 1 hafta oldu bende mama veriyorum önce emziriyorum ama gelmiyor fazla sütüm gelsede kızım ememiyor kalbinde delik oldugu icin ve erken dogumdan dolayi cabuk yoruluyor birakiyor memeyi ve sonra cok agliyo mamayi yiyene kadar aglamasina kiyamiyorum mama veriyorum çünkü korkuyorum bisey olacak diye