Twns takılmak için daha küçükler bence bir de elinizden tutup yürüyorlarmış, bende taktım ama ben 18 aylık olduktan sonra taktım,doktor bi problem yok emeklemesi iyi olduğu için yürümek işine gelmiyor dedi 19 aylık hala tek elinden tutarsam yürüyor ama bisey gördü mü hemen oturup emekleyerek yanına gidiyor, ben ne durumdayım sen düşün artık hele de milletin dedikleri ohooo 😂😂