Alyaaa2727 cnm sabah kaçta kalktıysa akşam o saatte yatırarak başladım düzene ilk haftalarda uyuyana kadar salladım beşiğinde üç gün sonra oda alıştı bu arada artık gece ve gündüz kavramını biliyorlar ben gece uykusuna geçerken her zaman aynı şeyi uyguladım emzirdim eşim ve ben iyi uykular kızım diyip öptük kundak yapıp ışığını kapatıp klasik müzik açtım benim kızım sabah 9:30ta uyanır akşam 10da uyumuş olur hatta 10a kadar uyumadıysa ortalığı birbirine katar o yüzden bi yere giderken kendimizi ona göre ayarlardık üç ay sonra beşiği sallamayıda bıraktık