Fevziyeakdmr Benimkide 15 aylık, kelime babildama falan var oğlumda ama size şunu soylemek için yazıyorum. Mesela geçen ay annemlerin yanına gittim memlekete, orada benim sürekli diyipte yaptiramadigim şeyleri annem 2.3. kezde yaptırdı çocuğa. Şimdi teyzesi geldi yanımıza mesela ben kaç aydır keçi nasıl ses cikariyo diyorum hiç soylemiyodi bana, teyzesine keçi, fil sesi falan cikariyo. Demek istediğim sosyallestikleri zaman dilleri çözülüyor bence, ben onu gözlemledim