Yasefamin Merhabalar oğlum 3 aylık bugün doktorumuz 3,5 aylıkken bexsero aşısı olması gerektiğini söyledi. Bu aşıyı yaptıran bilgi sahibi anneler ne gibi yan etkiler yaşadınız tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Deletedmom277 Yasefamin aşıyı vurdurmadım o zamanlar bilmiyordum bu kadar erkenden vurulabileceğini. Çok güzel bi karar o aylarda vurdurmak. İnşallah yaptıran çıkar
Janss Yasefamin 9 ay 15 gün Menveo ve Bexeroyu beraber yaptırdım . Biraz huysuzlandı şlk gün onun dışında hiçbir problem yaşamadım . Pek yardımcı olacak bir cevap olmadı ama paylaşmak istedim 😌
ZGD Yasefamin 10 gün önce yaptırdım doktor çok korkutmuştu eve gidince hemen calpol ver dedi. Ben de verdim sonrasında hiç bir yan etki olmadı
Yasefamin ZGD banada calpol ver gelmeden önce dedi sonrasında devam edicez calpole dedi bende biraz tedirgin oldum. Ama şimdi siz böle deyince biraz rahatladım
Janss Aşıdan önce veya sonra ilaç vermek aşınkn etkinliğini azaltıyor iniş . Birtakım bilimsel çalışmalar sonucuymuş , bir doktor açıklama yapıyordu bununla ilgili . Link bulursam eklerim buraya . http://www.doktorattila.com/asi-atesi/ 💨