M3rv3 evet atlamışım kusura bakmayın, evlilik terapisi almıştık 5 yıl önce, yani kendim gittim ve çok faydasını gördük. Pandemiden önce de ihtiyacım var diye düşündüğümde içinden çıkamadığım konular olduğunda gidiyorum. Çok sevecan cana yakın ve bir o kadar da uzman, gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum