Toprak2509 Hayırdır siz ordinaryüs profesör falan mısınız mantık sorguluyorsunuz doktor lafı beğenmiyorsunuz adamlar araştırmış tabi kabul edin siz kimse size sizin yaptığınız yanlış demedi ki siz karar mercii gibi yargı dağıtmaya çalışıyorsunuz? Eleştiriyorsunuz hayırdır ya ,bide üşenmeden şuna cevap vereyim bunla tartışayım herkes aynı fikirde olmak durumunda değil ki neyin mücadelesi bu? Ayrıca sağolun iyi ki söylediniz 180 günün altı aya tekabül ettiğini bu ezbere konuşmalar da olmasa ne yapardık.Her şey yazıldığı gibi olmuyor tecrübe denilen şeyler bu yüzden var. Neyse artık mübarek Ramazan günü uzatmayacağım.