Ben vermedim çok çektim hastanelere git gel sütün gidecek mama yiyecek. Şekerli su ver çocuğa.Mamayı biberonla verme sakın.Şırınga olur Eds olur kaşıkbiberon olur. Sarılık gelip geçici ama emzirmek uzun soluklu bir serüven.Fototerapi alır geçer bizim de o değerlerdeydi.Ama geçiyor sarılığı kafana çok takma.Sapsarı oldu evladım die çok ağladım o siyah kakayı yapa yapa atacak.Şimdi olsa bu kadar üzülmem.Hala mama yiyor yeter ki sarılığı geçsin demiştim.Emiyor mama yese de ama güzel çekmiyor biberon gibi emiyor.Süt azalıyor.