Ylnsrp_1 bizimde öyleydi her bezde kaka vardı 1,5 aylık olduktan sonra azalmaya başladı. 5 gün sonra 6 gün oldu. Birden 12 gün oldu. Sonra 14-15 hatta 16 günü gördük. Ama hep iyiydi sanki hiç kakası yok gibi davranıyordu. Doktorlar da karnı rahat bekleyin dediler ama bizim içimiz rahat etmedi. Bi profa gittik oda Gastroentoloji doktoruna yönlendirdi. Hemen çözdü kadın. Diyete başlayınca çocuk hergün kaka yapmaya başladı. 3 ay çektik bu durumu resmen