Kızlar aşırı kolik bir bebeğim var 3 ay 20 günlük. Bence artık kolikliği kalmadı, koliklikten kalan alışkanlıkları kaldı ve her gün yenisi ekleniyor. Bir çocuk kalkarken, yatarken, uyumazken devamlı ağlar mı?Her an onu avutmaktan, dil dökmekten yoruldum. Allah aşkına bir benim bebeğim mi böyle?Artık sinir sistemin dayanmıyor. Onu sakinleştirmek için kendim ağlama krizlerine girmeye başladım. Ben hıçkıra hıçkıra ağlarken o uyuyor, bu kez vicdan yapıyorum.Bir tek ben mi bunları yaşıyorum?Bu arada ailemden uzaktayım, yapayalnızım, eşim elinden geldiğince yardımcı oluyor.