Aysenur348f ben tam tuvalet ıletısımı yapmadım ama soyle bısı yaptım. amacım cocuga bezı bıraktırmak degıl, tuvaletten korkmamasını, bunun normal oldugunu anlamasını saglamak oldu hep. 40 günlükten sonra zaman zaman lavoboya tutmaya basladık, gazı oldugunda rahatlatan doktorların da onerdıgı pozısyonda, bu sekılde uzun sure gitti. sonra tuvalete tutmaya basladık. 12 aylıkken adaptor aldık oturmadı hıc zorlamadık 13 aylıkken bı anda kendısı oturdu. su an 21 aylık gunduzlerı bezsız durur, kakasını 13 aylıktan berı hep tuvalete yaptı. ben boyle seylerde tek dogru olmadıgına ınanıyorum tam tuvalet ıletısımı yapıp basarıya ulaşan cok ınsan var ama zorlanan da cok ınsan var dıye duydum. o yuzden bebegınızın sınyallerıne ve kendınıze hangısı uygunsa o sekılde yapın bence