sufflee Kızlar 18 aylık oğlum için devamlı müzik dinletiyorum sabahtan akşama kadar açık sizce etkisi olur mu ? Yoksa zarar mı görürüz bilgisi olan varmı Bu arada klip yok arka plansız çalıyor
MutluMommy sufflee ben doğdupundan beri hem söylerim hem dinletirim uzmanlar yapılan araştırmalar hep olumlu yönde
Bulutbey sufflee oğlum da sabah gözünü açar 20 dk emer kalkıp direk ellerini alkış yapıp müzik açmamı ister. Aynı şekilde arka planda açıp kahvaltıya kadar müzik dinliyoruz. Dil gelişimine olur mu bilmiyorum ama müzik kulağı gelişir, dans etmeyi öğrenirler en azından
Mira25 sufflee ben müzik öğretmeniyim müziğin hiç bir zararı olmaz sadece ses tonunu ayarlayın kulakları ağırmasın yeterli derece olduktan sonra bir zararı olmaz sizde şarkılara eşlik edin oynayın hatta 😉
mysonmylove sufflee bence katkısı vardır dil gelişimine, benim oğlum da dört aylık, ben sürekli ona bakarak söylüyorum mesela arka planda şarkı çalarken, dudaklarıma ağız hareketlerime bakıp taklit etmeye çalışıyor sanki
Maviskizimm sufflee kesinlikle büyük katkı sağladığını düşünüyorum.ben hep dinlettim ve kendim söyledim aynı zamanda kitap okudum. şuan 21 aylık çok düzgün ve net bir şekilde konuşuyor.
sufflee Maviskizimm ne zaman konuşmaya başladı canım bizde tık yokta 🤷♀️ Kelimeleri var 9-10 tane onuda kafasına eserse yerli yersiz kullanıyor . Bu arada 2 aydır aralıksız her gün müzik dinliyoruz
Maviskizimm sufflee anne baba dede gibi gelimeleri 9 10 aylıkken falan başladı.şuan herşey söylüyor 3kelime ile cümle kuruyor her derdini anlatıyor
Mtah sufflee hamileyken müzik açıp eğlenirdim sürekli doğduğu andan itibaren de müzik hep dinledi oğlum … bunun içine İzmir marşı ilahi İstiklal marşı allah Allah die birşey uydurduk hepsini söyler … tabi ki tam anlamıyla korkma sözmez bu şafaklarda die tek tek söyleyemiyor ama korkma ko ko ko die devam ediyo. Allah Allah la ilahe diyip gerisini zırvalıyo.. hiç bişey yapmasa da müzik dinletmek bazen yüksek sesle açıp hoplayıp zıplayıp enerjisini atıyo😬😬😬