melinaaa Kızlar doktor 1.5 yaşındaki kızıma yazdı internet ten araştırdım 12 yaş altı için uygun değildir diyor var mı kullanan ?
Busu melinaaa merhaba bana da dün gece verdi doktor 2 yaş altı yazıyor , benim bebeğim de 8 aylık sorduğumda içebilir dedi az ölçekle verdim , ama hiç beğenmedi kusuyor 😫
MuhammedMusa melinaaa benim bebeğime de verdi doktor. Evet öyle yazıyor ama doktor yarım ölçü ver dedi öyle yaptım çok şükür üç dört güne topArladı 🙏
ikizbabymom melinaaa 2 yaş altına uygun değil o yüzden yarım ölçek verdim ben doktorum ilaca çok sıcak bakmadığı için umca yazdı 2 günde toparlandılar çok geçmiş olsun
melinaaa Busu tadı çok kötü biz Peditus kullanıyoruz tavsiye ederim soğuk algınlığı için kızım severek iciyor 2. kaşığı bile ister ama bundaki nasıl bir tat ben bile iğrendim
melinaaa MuhammedMusa teşekkür ederim peditus tan iyi bir ilaç diyorlar bende yeni yeni veriyorum fakat tadı çok kötü iğreniyor kızım
MuhammedMusa melinaaa bende zorla veriyordum canım. Yeter ki iyileşsin sende zorla da olsa vermeye çalışın.