Arkadaşlar daha yeni happymomdan transfer oldum buraya. Nolur yardım edin sezeryan ile doğum yaptım bugün kızım 6 günlük emzirirken göğüslerim yara oldu çok feci durumdalar artık aglicam nerdeyse o derece yani lansinoh krem kullaniyorum ama ni yararını görmedim varmı bana bı onerileriniz.