Oğlum büyüyor, normalde kucakta hafif sallayarak pis pis pat pat uyutuyorum. Ama belli bir sure ayakta istiyor. Ağırlaştı iyice ve kolum çok ağrıyor. Zavallı annem de zorlanıyor görüyorum.
Uyku eğitimi vermeye gücum yok açıkçası. Bazen kendiliğinden uyutmaya çalışıyorum yanına uzanıp pış pış pat pat ile. Direkt sallamak istemiyorum ama ayakta sallamak daha az yorucu galiba. Bunu yapmak istemiyorum da. Öneriniz nedir?
Bu arada ben sallanmaya sevmezmisim, koyunca uyuyormusum ya. Keşke oğlum da oyle olsa