Nisanannesi1 tek yol emzirmek ya da mama ile beslemek. biz mama ile besledik hemen yükselmişti 1 günde. süt yeterli gelmemişti benim. sonra düzeldi 1 hafta sonra sadece meme verdim.
bir de eğer yatış olursa üzülmeyin. sancılı bir süreç değil. siz de yanında kalmayı talep edin ve orda da emzirin. mavi ışık altında kalacak ve hemen toplayacak inşallah 💕