Belissimo
6 ay 17 günlük kızım cuma günü nimenrix ( menenjit aşısı) oldu. Ondan modır yoksa tesadüf müdür. Son günlerde çok huzursuz ne yatarak ne oturarak ne kucakta durmuyor kasıyor kendini mızmızlanıyor ıkınıyor sanki... dişleri mi çıkkyor diyorum aşı mı ağır tuttu derdi sorunu ne. Uyanık kaldığı her saat, dakika, saniye sanki yıl gibi geliyor bu ay da normal mi geçici mi bilmiyorum tükendim sanki...