___1Prensannesi___ Kızlar emziriyorum bebeğim2 aylık bana hep soğuk çay kahve yemek veriyorlar sorun olurmu
Kk41 ___1Prensannesi___ niye çocuk yanar mıymış🥵 Sıcak içince bir şey olmaz içiyoruz ne olabilir ki sıcaktan
guldem34 ___1Prensannesi___ Allah akıl fikir versin öyle yapanlara. 🤦🏻♀️Soğuk tüketince de bebeğin üşür o mantıkla ilerlersen. Mazallah hasta edersin falan
esraesma İçilen, yenen şeyler nasıl direk süte geçip çocuğun ağzını yakabilir akıl var mantık var. Bakmayın kimseye bilmiyoruz diye boş boş dolduruyolar beynimizi