Benim oğlum 2 ay 11 günlük başta kilo alımı çok iyidi, ikinci ayda daha az kaldı 400-450 ge arası, doktor doğum kilosunu baz alınca iki kiloya yakın almış gelişimi güzel dedi, iki saatte bir emzirmeyi ve emzirirken 5 dk emzirip 10 dk dinlendirip yarım saat böyle tamamla dedi, Biz deki sıkıntı kızlar benim oğlum çok kusuyor, gazını çıkarsam da kusuyor çıkarmasamda, çok üzülüyorum