Uykuya dalmakta zorlandıkları ve uyku gerilemesi yaşadıkları bu ayda emerek uyutan anneler neler yapıyorsunuz?
Benim bebeğimin uykuya geçmesi neredeyse 1 saati buluyor. Arada kaldırıp gazını alıyorum, o arada baya bir kusuyor tabii. Gece de çok emdiği için gazı çok oluyor.