Kuzenimin bebeği var gün içinde aralıklı 10.aydan beri TV de bebek müzikleri dinleyerek büyüdü. (sevimli dostlar, mini anima) 2 yaşta çizgi filme geçti. 2 yaş doğum gününde bıcır bıcır konuşmaya başladı ve algıda gerilik vs olmadı..
Bi arkadaşın evinde tv bile yok. Annesi montessori şeylere çok meraklı. Benden kağıt havlunun kartonunu bile biriktirmemi istedi oyun kuruyormş. Cuma doktora götürmüş komut yerine getirmede geri kalmış TV ye mi maruz kaldı yok demiş arkadaşım. Yine bi yol İzleriz demişler randevu vermişler.
Şimdi doktorlar izletmeyin diyor ama 1.örnekteki bebek renkleri sayıları vs video ile öğrendi. Annesi erken diye 1-2-3 bile dememiş ama sevimli dostların o müziğini çok sevdiği için ordan kaptığını söylüyor..
Kafam çok karıştı neyi nasıl yapacağız hangisi doğru ney yapılmalı kestiremiyorum. Evet bende açıyorum çok huzursuz olduğunda ama sürekli bakmıyor ya değiştir diyor yada oyuncaklarını taşıyor odadan odaya. Sizler bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu olayın bi doğrusu yok sanırım..