9 aylık kızım gelişim geriliği için fizik tedaviye başlayacağız 1 sene sürermiş belki daha çok, ama kızım doktor görünce iğne olucam sanıyor çok ağlıyor ya napıcam bilmiyorum birde bi tek babası olursa susar hemen, bana o kadar düşkün değil e bu adamda hep gelemez ne yapıcamm ne 😐