Kızım 21 aylık olacak ama konuşması geride toplasam 20 kelime ancak söyleyebiliyor. Birşeyler anlatıyor bişeyler çıkıyor ağzından ama hiç bişey anlamıyorum bu durumda çok üzülüyorum instgramda görüyorum kzıımla aynı ayda doğmuş bebekler çok güzel konuşuyor ama kızımın konuşmaması beni çok üzüyor. Doğduğundan beri evdeyiz ne park yüzü gördü ama akıllı ne de insan gördü televizyonda açıyordum ona yemek yediği zaman. Kızımın konuşması için neler yapabilirim sizin tecrübelerinize ihtiyacım var 🤷🏻