Selam kizlar sizinle bi derdimi paylaşmak istiyorum 22 aylık bir oğlum var 4 aylıktan beri piş piş sesi ile uyuyor telefon hem radyasyon yaydığı icin hemde sesi cok kısık telefonumun o yüzden telefondan ses açmıyorum ses bombasi almistim ses bombsindan açıyordum gece gunduz surekli acik sekilde öylelikle uyuyor kapandığı an ses uyanıyor sessiz uyuyamiyor esimde bu konuda inatci sesi bıraktir diyor ses bombasi bozuldu bugun mecburen sessiz uyutmam lazım bu şekilde olup çocuğunu sessiz uyutmaya alıştıran varmi ne onerirsiniz acaba sessiz uyumasi icin şimdiden yorum yapanlara cook teşekkür ederim.🙏🙏🙏