CemileAbdullah durduk yere neden tadı değişsin ki ama 22 ay sonra sol tarafı nadir de olsa emiyor sabahları sadece sağ tarafı hiç emmiyor orası da şişti iyice annem de şiş olduğu içinde emmeye bilir dedi bende kesmek istiyodum zaten yarın diğerini de vermicem bi bakalım