Kızlae ben size tekrar soru sormak istiyorum hamileyim adetim 4 gün gecti değerim bugğn gittim 142 cıktı 2 gün sonra değer artmısmı diye dıs gebelik normal gebelik mi bakcak ama benim sol kasık ta acayip agrım oluyo normali böyle rahim imin sol dudağının yanında a hemşire doktor yada bilgisi olan var mı lütfen yazabilir mi