fatosd36 KardelenYB ben müsline benzer ince bi örtü kullanıyorum bi de gece uzun kollu incecik zıbın giydirdim altınada uzun giydiriyorum ama gündüz kısa kol altınıda giydirdim ama sonra altınıda soydum çok sıcak oldu çorap bAnyo çıkışı giydirdim
KardelenYB fatosd36 askılı zıbın şort giydirdim üzeri de muslim ile örtülü oda bacak kısmı üstünü örttürmüyor açıyor hemen ve ona rağmen terlemiş yine ben daha cam vs açmıyorum ama kapalı heryer
fatosd36 KardelenYB ben gece cam açmıyorum ama yatasaya kadar camlarım açıktı ona rağmen çok sıcak valla gece biraz daha dikkatliyim ama gündüzleri soyuyorum çocuğu