Merhaba arkadaşlar kızım 4 ay 27 günlük alt iki dşi çıkıyor sanırım henüz patlamamış ama gözüküyor. Agrısını hafifletmek için neler yapabilirim? Birde benim gibi erken ş cıkarwn bebeginiz oldu mu ? Tahminen ne zamana tamamen patlar dis ve huysuzlugu kaybolur 😔