Yaaa kafayı yıyecem ne halde 8 kg verdm hergn nasıl yıyosam dunde o sekıl yedm ne az ne cok sadece hrgun 2 bucuk lıtre su ıcerken dun 1 bardak anca ıctım sabah ac karnına tartıya cıktım 8 gram almısım ne halde verdm o kıloyu ve hı yememe ragmen 8 gram almısım hergun tartıya cıktıgm ıcınmı artı gordm suyu az ıctım dıyemı dıyetısyenler hrgun tartıya cıkmyn diyor haftada bır diyor ama ben her sabah mutlaka cıkıyorm ve hergun eksı gorurken bugun artı gordm 😔😔