Boncunu merhaba sizle aynı durumdayım bebeğim sarılık atlattı yenidoğan hemşiresi emzir sütün var mama verme dedi 2 saate bir 60 cc veryordm bi umutladindım sütün var diyince 5 gün sadece emzirdim sadece sabah öğle akşam sonra doktor kontrolüne bir gittm sarılık almış başını gitmiş tekrardan öle kötü oldumki doktor sütün yetmemiş bebek kilo almamış gene 2 saate bir 60 cc namaya dönüyoruz dedi bende sizin gibi 90 verdim yavrum hepsini içmişti bir daha korkudan anne sütü tek gidemiyorum, mama verin bebeğin gelişiminden önemli değil, mama konusunda bişe diyemem ben sma bebelac karışık kullandım